9 Haziran 2009 Salı

KAKTÜS VE SUKKULENT ÇİMLENDİRME

Kaktüs tohumlarım elime geçti.
Toprak karışımı olarak biofarm organik gübre, seracıların kullandığı
torf ve az miktarda perlit. Bu malzemeleri karıştırarak kasaya
doldurdum ve biraz sıkıştırdım. Daha sonra tohumları 3 sıra halinde
serpiştirdim ve üzerlerine volkanik taş kırıklarından oluşan kum, torf
ve yanmış keçi gübresi karışımını çok çok az miktarda kullanarak kapak
yaptım ve düz bir tahta ile sıkıştırdım.
Kasanın tamamını büyük bir poşetin içine koyarak öğleden sonra güneş
gören balkonuma yerleştirdim. Sulamayı her gün yüzeysel olarak yaptım.
Umarım sağlıklı bir şekilde büyütebilirim.




1 yorum:

  1. Sukulentlerin kolay bir şekilde bakılabilecek olan bitki çeşitleri arasında yer aldıkları görülür. Kolay bakıma sahip olmasından dolayı da, ilk defa bitki bakmak isteyecek olan kişiler için de hediye olarak tercih edilebilir. Özel saksılara sahip olması, sukulentlerin daha şık bir görünüme kavuşmalarına yardımcı olmaktadır.

    Sukulentlerin pek çok türünün de olduğu söylenmelidir. Sitemiz üzerinden sipariş vermek isteyen herkesin, kendi zevklerine göre bir türü seçebilmeleri de olanaklı kılınmıştır. Her şekilde yaşayabilecek ve her daim canlı kalabilecek olan bu modeller, taşlar ile birlikte de şık bir görünüme kavuşabilmektedir.

    sukulent satışı
    sukulent sipariş

    YanıtlaSil